Egy forró tavaszi napon a szokásos módon tartottam hazafele a munkahelyemről. Felszálltam a villamosra, beálltam a megszokott helyemre az ajtó mellé, levettem a hátizsákomat, összecsuktam a botomat és számoltam a megállókat és gondolkodtam az élet nagy dolgairól magam elé merengve.

Az egyik megállónál felszállt két hölgy, nagyon beszélgettek és beálltak mellém majdnem kisodorták a kezemből a táskámat.

Elindult a villamos. Egyszer csak azt hallom az előttem álló hölgyikétől:

-         Tetszik?
- Nem szóltam semmit, nem tudtam, hogy egyáltalán kinek szólt a kérdés.
- Még egyszer…. Tetszik? Erre már felemeltem a fejemet, felhúztam a szemöldökömet és megkérdeztem:
- Micsoda?
Erre a nem várt válasz:
- Attól, hogy napszemüveg van rajtad látom a szemeden, hogy a cicimet bámulod!!!!
Éreztem, hogy elvörösödött a fülem, annyira meglepődtem.
Szépen nyugodtan felvettem a táskámat a vállamra, elővettem a botomat és miközben nyitottam ki ezt válaszoltam:
- Az lehet, hogy 8 éve azért vakultam meg, mert állandóan melleket néztem…..
Nagy csend és ezek után a villamoson mindenki hangosan el kezdett nevetni…..

-          

Vak Sutyorgó

Szerző: rczikora  2015.09.22. 18:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutyorgo.blog.hu/api/trackback/id/tr107809374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása