Első forduló!

 

Eme remek napon, mivel PÉNTEK van! Átmentem a boltba, pénzt költeni, ami már lassan ránkpenészedik mert olyan sok van:P

Hozzá kell tennem, hogy kétszer is át kellett mennem, mert egyszerre nem birtam el.

De ez nem igaz!! :P

Sajnos a boltos is csóringer ezért nem volt neki tojástartója. Milyen baró! 40 forint egy tojás oszt még a tartót is én vigyem! Ez vicc!

Boltos barátom éppen nagyban a ropit eszegette mikor eszébe jutott, hogy a ropin viccek vannak vakoknak. Erről tartottunk egy rövid eszmefuttatást is. Eközben az üzletben volt egy pacák aki beszélgetésünkön nevetni szeretett volna de nem mert! Oszt méééé??!!

Mert én olyan vagyok, hogy megsértődök ha levakoznak!!

Ezután hazamentem a tojásszállítóért.

 

Második forduló!

 

Visszatértem mint a Terminátor a boltba!

Ekkor már két mami javában vásárolgatott. Otthon már megkaptam az ukászt a főnökasszonytól: Hozzá vicces ropit!!!

Mondtam a boltos srácnak, hogy kellene nekem két csomag vicces ropi, de ne az unalmas székely vicceket hozza már, inkáb legyen Orbános, mert manapság az a menő.

Beszélgetésünket félbeszakította az egyik mami, aki valószínűleg a kíváncsiságtól öregedett meg ennyire. Megkérdezte, hogy a ropin tényleg viccek vannak nekünk??

Pufffff!! Felakadt a szemem!

Válaszom gyors és ütős volt: Igen Hölgyem!

Mami: Tényleg??

Erre hozott nekem egy zacskó ropit, hogy olvassak neki viccet. De rendes volt mert megkérdezte: zacskón keresztül is menni fog??

Na náááá!

Az alábbi vicc volt a ropin:

 

Vonatbalesethez kijöttek a riporterek, hogy mégis mi történt.

Kérdezték a szomszédokat. Azt mondta a parasztbácsi:

- Hát jött a vonat, ugyanúgy mint ahogy szokott, egyszer csak le a

sínről, át a mezőn, át az erdőn, be a szénakazalba.

Hát ezzel nem lettek okosabbak a riporterek. Megkérdeztek másokat is,

azok is ezt mondták. Már kezdett ébredezni a mozdonyvezető,

megkérdezték mi történt?

- Hát jöttem, úgy ahogy szoktam, de megláttam hogy Orbán Viktor megy a sínen.

- És nem lett volna egyszerűbb azt az egy emberformát elütni, mint több

száz Magyarnak az életét veszélyeztetni?

- De azt akartam, de egyszer csak elkezdett szaladni Orbán le a

sínről, át a mezőn, át az erdőn, be a szénakazalba.

 

Ezt a viccet úgy meséltem el, hogy közben egy ropin oda vissza húztam az újjam.

Nagyon jól sikerült, mert teljesen el voltak ájulva, hogy a ropin vakoknak viccet árulnak.

Igazából nagyon gondolkoztam, hogy elmondjam-e az igazat, vagy hagyam ebben a hitben élni a mamikat, de győzött a lelkiismeretem.

Vicces de egy kicsit szomorú, hogy emberek ennyire nem tudnak semmit a vakokról!

Ha esetleg vásárolsz egy csomag ropit és szeretnéd megtudni milyen viccet rejtenek a rudak keress fel és én leolvasom.

De!

Csak akkor ha adód 1%-át felajánlod a Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány javára.

 

Mélyről jövő tisztelettel:

 

Vak sutyorgó a ropi majszter

 

Szerző: Vaksutyorgó  2012.03.02. 17:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutyorgo.blog.hu/api/trackback/id/tr564284826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása