Ha Palinak lehet akkor már mindenkinek?!

 

Előzmények:

Feleségem Pécsen kapott kezelést az immun betegségére. Már ha azt kezelésnek lehet mondani, hogy kisérleteztek rajta, és a tüneteket kezelték, melyek a különböző gyógyszerek miatt jelentkeztek.

Mikor megismerkedtünk már akkor tisztában voltam vele, hogy Évi milyen betegséggel küzd. Már nagyon rég óta szeretett volna megszabadulni a Pécsi „gyógyítók” karmai közül, ezért nyakába vette a Fővárost ami igazából egy beton dzsungel.

Így került abba a kórházba ahol találkozott a „dokinővel” akivel az első találkozás után a következő levélváltás történt. Ami nálunk igen csak kiverte a biztosítékot!

 

A levelek:

 

Tisztelt Dr. **** *****!

 

Már többször is próbáltam Önt telefonon elérni, de sajnos nem

sikerült, ezért írok e-mailt!

Sajnos ****** főnővérrel az első pár telefonos kontaktunk nem volt

teljesen zökkenőmentes.

Az első találkozásunkkor Ön azt mondta, hogy kb. 3 hét múlva lesznek

meg az eredmények és akkor felhívnak engem a további teendőkkel

kapcsolatban. Nos az első telefonos beszélgetésünkkor már ******

főnővér azzal hívott fel, hogy időpontot ad a befekvéshez. Aztán

mondtam neki, hogy még nincs is eredmény. Erre Ő megnézte a

számítógépet és mondta, hogy tényleg, akkor majd hív egy hét múlva. Ez

meg is történt, egy hét múlva hívott is és ekkor kioktatóan

tájékoztatott! Engem meg sem hallgatott!

Elmondta, hogy a ciklofoszfamidos kezelések 5 hetente történnek és

minimum 5 napot bent kell tölteni a kórházban. Én mondtam, hogy meg

kell beszélnem a munkáltatómmal.

Majd 2012. április 17-én újra felhívott, de nem tudtam felvenni és a

Férjem beszélt a ****** főnővérrel. Na a Férjemet is kioktatta, hogy Ő

azért túlórázik és vesz el időt a családjától, hogy engem telefonon

felhívjon.

Ezek után én mindenképpen szeretnék Önnel beszélni a továbbiakról!

Ezekkel a feltételekkel nem biztos, hogy tudom vállalni a

ciklofoszfamidos kezelést!

Hála az égnek, hogy van munkahelyem és én is pénzből élek és ugyanazt

eszem, mint mások és fizetnem kell a rezsit.

Valamint el sem mondhattam a Főnővérnek, hogy látássérült (vak) vagyok

és még egyedül menni sem tudok. Ebben a helyzetben hogyan tudják

megoldani és ellátni, valamint biztosítani a kórházi ellátásomat.

Tudom, hogy én vagyok kiszolgáltatott helyzetbe és nem szabadna

ellenkeznem, de én is ember, érző ember vagyok!

 

Tisztelettel:

Czikoráné Szabó Éva

 

Erre jött a válasz, mely nem kicsi meglepődést okozott számomra!

Ha én képes vagyok a Lótenyésztő Szakmunkás végzetségemmel érthető levelet írni akkor erre mit mondjak?!

Szomorú vagyok és csalódott, hogy ilyen félvárról veszik a „orvosok” a betegeket, hogy még tisztességesen sem képes egy levelet megírni.

Schmitt pali után már bárkinek lehet??!

A levél:

 

Tisztelt Asszonyom!

Nem tudom, hogy mi leheettt a félreértés oka, azt sem tudom, hogy mit

beszéltek a főnővérrel. Meg fogom tőle kérdezni. Jelenleg nem látom magam

előtt az Ön adatait, igy nem tudom, hogy mit beszéltünk a ciklofoszfamid

keezlésről. Aennyiben valóban erre van szükséges, azt sajnos csak ugy tudjuk

megadni, hogy intézeti bentfekvő beetgként. A minimum ápolási időt el kell

töltenie. A ciklusok 4-5 hetente követik egymást.

Azt bitrosan nem igértem, hogy én hivom Önt az eredmléyneivel. Abban

egyezünk meg mindenkivel, hogy 3 hét alatt készuülnke el általában az

eredméynek. Ekkor kell a betegeknek, igy ÖNnek is érdeklődnie az eredméynei

felől, amelyet meg tuunk beszélni. (NYIlvánm egy-egy egyén amgára

voantkozóan könnyebben tudja követni a 3 hét eltetlté, mint mi valamenyi

gondozott beteg esetben. Ezt sajnos a mai magyar egészségügyben sehol nme

tudják biztositani.).

HA van kérdése, egyeztetni avlója, kérem, hogy hivjon fel. VAn gyorskódom,

melyről a teelfonközpotn egyszerűen tud kapcsolni.

HA végképp nme tudna másként eklérni, hivjon a munkahelyi mobilomon,

amelynek a sáam 06 30 *** ****.

(Első alkalommal, hogyan egyeztettünk időpontot, nme tudom.)

Várom hivását.

Tisztelettel: Dr **** *****

 

Igyekeztem az anonimitás védelmében a levelekben nem megemlíteni a neveket, bár ez számomra elég nehezemre esett!

Annyit elmondhatok, hogy az „orvos” nő nemű lény!

Természetesen a fáradhatatlan nővérke is nőből van!

 

Ezek után feltenném a kérdést:

Az ilyenekbe bízzunk meg??

Az ilyenekre bízzuk rá az életünket??

Az ilyenek tudják, hogy mi a megfelelő kezelés a betegeknek??

Az ilyeneknek fizetést emelni?

Az ilyeneknek  fizessek én zsebbe??

 

Az ilyenek mint én és a feleségem minden tapló bunkóságán mosolyogjunk??

Miért is várják el ezt tőlünk!

Az ilyen emberek azt hiszik nekünk a hangyák hordják össze a pénzt??!

Egyes emberek abban ahitben élnek, hogy az állam eltartja az ilyeneket mint mi!

Ez bizony tévedés!!!

 

Természetesen az eredeti leveleket dátummal és címekkel együtt elmentettem, hogy ne adjak lehetőséget arra, hogy megvádoljanak a levelek hamisításával.

 

Szebb napokat!

 

Vak sutyorgó

 

 

 

 

Szerző: Vaksutyorgó  2012.04.29. 19:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutyorgo.blog.hu/api/trackback/id/tr124479695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása