2011. december 12. Hétfő, de ez már délután.

 

Eme remek napon, 15:30-kor randevúra voltam hivatalos a Vodkafon székházába, melynek helyszíne: Az épület! és pont ott!

Sajnos azért, hogy reklámozzak senki sem fizet, ezért biza információkat nem adok ki erről a cégről!

 

A délelőttöm eseményei az előző írkálmányomban volt olvasható, ha esetleg nem olvastad: Szégyeljed el magad!!

Nos a mai napon 11:50-kor leléptem a melóból, mert sajna túlórát nem fizetnek :(, ezért nem is nagyon túráztatom magam.

13 óra előtt már javában itthon készülődtem a délutáni programra, közben Anyósom és Barátja már nálunk voltak és két szaladgálás között tudtunk is beszélni.

Ilyenkor a felmerülő problémák: Mi a francot vegyek fel? Az érzékenyítéshez megvan minden? Zuhanyozzak vagy sziszegős szappant használjak? Kérdeztek, válaszoltam? Stb. stb. stb.

Azért Drágaságommal is sikerült kommunikálnom, megbeszéltük, hogy Ő összeírta a bevásárlólistát és már nem kell semmi más. Ez alatt én megskubisztam az e-mailokat, de sajna semmi levél, hiába is nézegettem. Tehát semmi nem történt!

Kollégámmal megbeszéltük, hogy ütközünk 14 órakor az Astorián, majd elindulunk együtt az épülethez. 13:50-kor az adott helyszínen voltam. DE! Mr. L. sehol!

Majd rövid telefonváltás és kiderült, hogy  Ő már a helyszínen van és nem tud jönni értem.

Oksa! Gond egy száll se! Na akkor én itt most lepetézek a hidegbe, vagy hibernálom magamot. Egyik sem!

A tömegből váratlanul megszólalt egy kedves női hang: Aranyoskám! Tudok segíteni? Hohohóóóó! Na náááá! Szükségem lenne egy helyre, ahol egy kafét le tudnék önteni a belső szervezetem tuningolására.

Nénike pislogott mint pocok a lisztben, mert nem értette mit is szeretnék.

Majd diplomatikus választ adtam: Szeretnék egy presszót, ahol meginnék egy kávét.

Aranyoska karon fogott és közölte: Jöjjön, elviszem a törzshelyemre!

Zsír! Akkor a nénike ismerősterepen mászkál.

Gondoltam, beszélgessünk, ne legyen olyan unalmas a séta és faggatni kezdtem: a törzshelye kávézó, teázó, pab, esetleg nyugdíjas club??

Válasz: áááá! Dehogy aranyoskám! KOCSMA!

Pufff! Az sirály! Taliztam egy turbónyanyával!

Aranyoskám vakbarát emberke, mert útközben elmesélte, mit is láthatnék, ha látnék….

Aztán egy kb. tíz perces séta után megérkeztünk a TÖRZSHELYRE! A pulthoz kísért és segített a székre ülni, kisebb harc után.

Ezt követően aranyoskám közölte: elmegy és kikéri a szokásosat!

Há én meg megkérdeztem: fröccs vagy forralt bor?

Gyors válasz: ááá! PÁJINKÁT!

Ufff! Újabb pofára esés!

 

Ezután a szupernyanya eltűnt. De megérkezett a csapos is, aki megint csak egy jófej srác volt, és beszélgetésbe elegyedtünk:

- Én: Aranyos a néni!

- Csapos: Az ám!

- Én: Mindig ilyen?

- Csapos: Ő mindig!

- Én: De nagyon bírja a melegítőt!

- Csapos: Bírja ám! Főleg ha van pénze!

 

Ekkor váratlanul megcsörrent a telefonom: Mr. L. hív!

- Mr. L.: Hol vagy?

- Én: Bazki kocsmázok!

- Mr. L.: Már megint? Engem nem akartál meghívni??

- Én: ÓÓÓ dehogynem! Csak Te dolgozol!

- Mr. L.: Hol vagy?

Elmagyaráztam földrajzi helyzetemet.

Ez alatt próbáltam magamba tölteni feketémet, amiért eddig elsétáltam.

Kisvártatva újra csörög a telefonom. Akkor már egy kedves Női hang kérdezi:

Leittad már magad?

Jajaja! Sikerült magamra önteni a kávémat!

Arra a kérdésre, hogy hol talállak, összeszedve minden tudásom elmagyaráztam neki, hogy merre jöttünk a szupernyanyával.

És lőn sötét! Egymásra találtunk!

A tíz perces utat visszafelé megtettük öt perc alatt. Ezt követően összeszedtük a csapat többi tagját és nyakunkba vettük a város eme költői részét.

Kép: Sok vak ember, bot nélkül, lök, tapos, morog, anyázik.

Kérdés a tömegből: Nem látsz barom??

Gyors hozzámillő válasz: Többet mint Te barom!

 

Következő ütős szitu:

Fehér botos emberkék és vakvezető kutyák állnak a zebránál.

Kép: Csomó vak egy kupacban kutyás díszítéssel!

Ezt látva az autós mit csinál? Hááá persze, hogy dudál és integet!

 

Itt szeretném megjegyezni, hogy a tucatnyi vak érzékenyítéssel foglalkozik, ezért ki is használtuk a szitut és álltunk, mint egy darab „kaki „a mezőn.

Két perc után idiótánknak leesik, bazki ezek vakok! És kiabálni kezd:

Zöld vaaan! Zöld vaaan! Zöld vaaan!

Mi kézfeltétellel jeleztük: Köööszi okostojááás!

 

A tanulság: Ha vakot látsz, ne dudálj! Ne integess!

Ami nagyon fontos, ne kezd el irányítani, mint az otthoni távirányítós dolgokat, mert a Vak ember bizony nem színes TV!

 

Végre valahára elérkeztünk az épületbe. Már javában ment a sürgés-forgás, úgy szaladgáltak az emberek, hogy nem is láttam Őket! Akadálymentesítésből bizony akkora egyest kaptak tőlem mint a huzat!

Képzeljetek el egy csigalépcsőt. Imitt-amott található korlátot megszakít egy-egy faldarab és pont azon a helyen, ahol a lépcső a 30-as cipőméretnek lett kitalálva.

Én a 42-es lábammal balettozni kényszerültem. Nem spárgába mentem felfelé, hanem lábújhegyen! Lefelé meg kommandózva!

Ez úgy nézett ki:

Első szűkület: segreülés!

Második: fejreállás!

Harmadik: laposkúszás!

A földszinten meg vöröskeresztes négylábúak vártak és azt hitték, játszani akarok én is!!

Természetesen mi az emeleten kaptunk helyet, ahol több állomást állítottak fel. Mrs. E-el egy irodába rendezkedtünk be, majd kis idő elteltével csatlakozott hozzánk Mr. S. is. Ő egy jópofa vicces vak srác kutyával. Kisvártatva befutott Mr. K. is és a tipikus vakos modorával elkezdett beszélni a jópofa sráccal.

Ez a tipikus rébuszokba beszéljünk egymáshoz, majd jónevelt fiúként elkezdett sugdolózni.

Kezdtem ratyin érezni magam. De a gonosz szellemeket elhessegetve leültem és elkezdtem magammal beszélgetni hangosan. Majd azt vettem észre, hogy körülöttem csend lett.

Kérdés: jól vagy?

Válasz persze!

Kérdés: kivel beszélgetsz? Van itt valaki?

Válasz Veletek beszélek! És szerintem Ti is itt vagytok.

Ezután leesett nekik a tantusz.

 

Megérkezett a szociálisan érzékeny vezetőnk, aki elmagyarázta, amit már eddig is tudtunk, de hagytuk had fárassza magát. Most miért vegyem el a kedvét??! Napszemcsim mögött úgy sem látja, ha alszok! Meg ülve is tudok bólogatni, mint aki helyesli a dolgokat.

Megérkezett az első csoport egy tolmács Hölgyikével. Egy nevet sikerült megjegyeznem a Diégot. Na Őt sikerült leszőnyegeznem. Majd kiderült, hogy ez a muksó a nagy-nagy főnök. Ez van!

Az én feladatom a tárgyfelismertetés volt, ezért különböző tárgyakat kaptak a kezükbe, de a kedves tolmács, akinek nem volt letakarva a szeme egy kis „spicli” módján elmondta nekik, hogy mi van a kezükben. Na így kell elrontani egy játékot!

Ezután csoportok jöttek és velük már bulisabban ment a dolog. Lehetett velük beszélni!

 

Nagyon sok olyan cégvezető dolgozik kicsiny hazánkban, akinek fogalma sincs arról, hogy a vakok is tudnak dolgozni. Ezért vagyunk mi, akik megmutatjuk, hogy mire képes egy vaksi.

 

Az előre tervezett 16:30-as befejezést sikerült kitolnunk 17:45-ig. Tehát ez azt jelenti, hogy sok vodkafonost érdekelt a party. Vagy nem akartak megbántani minket??? Nos ezt döntsék el az érintettek! Egy valami tuti: Én bizony nagyon élvezem amit érzékenyítőként csinálok!

 

UI: Kellemes Karit!

 

Eredményekben, Nyugdíjban Gazdag Boldog Új Evetkét kívánunk Mindenkinek, aki minket olvas!!!!

 

Ne igyatok eleget,

Töltsétek a beletek.

Egyetek sok kalácsot,

Nőjön meg a pi..átok!

Ezúton kívánom,

Legyen kórház mentes karácsony!

 

Vak sutyorgó és Sutyorgóné

 

Szerző: Vaksutyorgó  2011.12.25. 20:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutyorgo.blog.hu/api/trackback/id/tr903495461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása