Ugye milyen király ez az élet?!

 

Szép kellemes -20 fokos délután az Asszonnyal órákon keresztül vért izzadtunk, hogy kitaláljuk a heti ötös lottó tuti nyerőszámait. Majd a szelvényekkel felfegyverkezve elmentem a közeli lottózóba, hogy megjátszam a szerencsénket és végre „boldogítson a pénz”.

Ezzel sok közeli emberke anyagi gondját megoldanám és végre megszabadulnék a nyomástól,

amit a bank okoz nap mint nap.

Mint látó vak igyekeztem beesni az üzletbe, csak én nem az ajtót akartam használni hanem a bejárat melletti üvegfalon siettem befelé, mert a lottózó bent van, én meg kint voltam!

Miután széttörtem a kirakatot, berongyoltam az üzletbe.

Szépen köszöntem, egy hölgy pedig megkérdezte, hogy mit szeretnék.

Hulla merev szemekkel ránéztem, az értelem csak úgy sugárzott belőlem, majd diplomatikusan közöltem vele, lottó van a kezembe! És nagyon szeretném feladni!

Hölgy: Azt nem lehet.

Én: Oszt mééé nem???

Kérdem én: Mikor lehet?

Hölgy: Majd talán egy hét múlva…

És még hozzá tette: De ki van írva…

 

Mondja a vaknak! Fehérbot a kezembe, napszemcsi a gambámon és odakint meg esik az eső.

Segítség az nulla! De ha elindulok egyedül az üzleten belül, akkor meg egyből utánam ered, mintha lopni mentem volna be. Ha megszólítom akkor meg akkora bunkó, hogy karót lehet vele beverni.

Nap mint nap találkozom hasonló szitukkal. Egy fecske nem csinál nyarat. Tehát ha én minden egyes segítőkész emberkének elmagyarázom ezeket a dolgokat, attól még az ilyenek, mint ez a nő nem fogja felfogni, hogy egy fehérbotos emberkének ne mondja, hogy ki van írva.

 

Nem értem, hogy minek vannak a vakos szervezeteknek az érdekvédelmi csoportjai meg a rahedli érzékenyítő program, ha még mindig ilyen tudatlan emberekkel

Találkozom?

Ráadásul a szervezetek ránk hivatkoznak, hogy a szegény látássérültekért vagyunk és add a pénzt, mert mi segítünk nekik. De mikor egy kereszteződésen kellene valahogy átjutnom, mégis csak attól kapok segítséget aki talán pénzt adott a szervezetnek.

Ez a gáz!! Mielőtt pénzt adsz szerintem nézd meg mit is tett az az Alapítvány, Egyesület vagy Szövetség!!

Az MVGYOSZ annyira foglalkozik a látássérültekkel, hogy a hivatalvezető havi 630 ezer forintot kap fizunak, az elnök megint csak jóval 100 ezer fölött és még a vezetők beiskolázását is a szövi fizeti. A vakok meg 10 ezrekért veszik meg a segédeszközeiket amik segítenének az önálló életük megoldásában.

Az MVGYOSZ a vakvezető kutyák támogatását sem viszi túlzásba, ezért is van az, hogy 100-as a várólista, és évekig kell várni, arra, hogy négylábú segítőt kapjon az ember.

Aki abban a tudatban él, hogy az állam nagymértékben támogatja a kiképzést az bizony rosszul tudja!!

Semmit sem ad!! Minden adományokból van!! Már ha van aki hajlandó erre pénzt adni.

Egyre kevesebben, egyre ritkábban adnak!

 

Fel a fejjel! Lesz ez még rosszabb is!

 

Szerző: Vaksutyorgó  2012.03.04. 17:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutyorgo.blog.hu/api/trackback/id/tr354288491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása