A nevem Czikora Róbert, 30 éves vagyok. Salgótarjánban születtem. 1983-ban diagnoztizálták az 1-es tipusú cukorbetegséget.

2000-ben a Szécsényi Lipthai Béla Mezőgazdasági Iskolában végeztem, Lótenyésztő szakon. Ezután 2001-ben Salgótarjánban a HÉT Szakképzési BT-nél sikeres Személy és Vagyonőr vizsgát tettem. A megszerzett végzettségeimnek megfelelő munkakörökben évekig dolgoztam.

2007. decemberében a cukorbetegség szövődményeként teljesen elveszítettem látásom.

2008-ban Elemi rehabilitáción vettem részt a Szempont Alapítványnál, ahol többek között megtanítottak újra önállóan közlekedni .

2011. márciusában a Rehabilitációs Központok bezárását követően a Látássérült Állampolgárok Jogaiért Mozgalom alapító tagja lettem.

Látó Emberként jogom volt az élethez és most, hogy már Látássérült Személy vagyok ugyan úgy jogom van mint bárki másnak!

 

A Vak sutyorgó

 

Szerző: Vaksutyorgó  2011.11.04. 18:27 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sutyorgo.blog.hu/api/trackback/id/tr973354066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RockAnyoo 2011.11.08. 16:05:45

Üdvözlöm sutyorgót és sutyorgónét, nagyon örülök ennek a blognak , remélem sok látogatótok lesz.
Nagyon várom a további írásokat.

RockAnyoo

adelheidsmith 2012.01.15. 23:49:20

Sziasztok Kedveseim! :)

Sutyorgóné Drága, megkaptam a leveled, amiben a linket küldted és láss csodát itt vagyok. :)

Puszi Nektek!

süti beállítások módosítása